Poradnik do Dragon Age 2

Dragon Age 2 Poradnik

Kilka podstawowych porad i wskazówek dla graczy zaczynających swoją przygodę z Dragon Age 2.

- jeśli jedna z Twoich postaci zginie/straci przytomność w trakcie walki nie przejmuj się, dopóki jeden z członków drużyny przeżyje starcie reszta zostanie przywrócona do życia po walce, jeśli w czasie walki zginie cała drużyna oznacza to koniec i będziesz musiał wczytać ostatniego save’a

- niezależnie od klasy postaci, podczas zdobywania kolejnych poziomów, warto zainwestować część punktów w Spryt/Cunning, dzięki temu nasza postać będzie otrzymywać mniej obrażeń w czasie walki

- pamiętaj, że nie stworzysz postaci, która będzie dobra we wszystkich, lepiej skupić się na kilku grupach umiejętności i rozwijać je

- jeśli masz dostęp do DLC Black Emporium, możesz kupić przedmiot Maker’s Sigh, dzięki niemu może jeszcze raz rozdzielić wszystkie zdobyte wcześniej punkty, jeśli więc w późniejszych etapie gry stwierdzisz, że Twoja postać Ci nie odpowiada będziesz mógł całkiem zmienić jej statystyki

- jeśli nie możesz przejść jakiejś walki, próbowałeś już wszystkiego i nadal przegrywasz możesz w trakcie gry zmienić poziom trudności, możliwość taką znajdziesz w Menu Opcje > Rozgrywka > Poziom Trudności, po przejściu problematycznej walki możesz na powrót zmienić poziom gry na poprzedni





Rozwój postaci w Dragon Age II

Wraz ze zdobyciem każdego kolejnego poziomu doświadczenia otrzymasz 3 punkty charakterystyk, które możesz rozdzielic pomiędzy współczynniki Twojej postaci. Podstawową zasadą jest nie rozdzielanie punktów po wszystkich cechach. Jeśli będziesz równomiernie inwestował we wszystkie statystyki stworzysz bardzo przeciętną postać, która w niczym nie będzie dobra. Na początku gry warto skupić się na zwiększeniu wartości ataku Twojej postaci. Atak wojownika zależy od jego Siły (Strenght), atak maga od współczynnika Magia (Magic), a Łotrzyka od Zręczności (Dexterity). Te cechy powinny być główne dla każdej z klas i na ich rozwój powinieneś poświęcić procentowow najwięcej punktów.

W drugiej kolejności powinieneś zadbać o obronę, dość popularny system to poświęcanie na każdym poziomie 1 punktu na rozwój Sprytu (Cunning). Trzeciorzędne atrybuty dla poszczególnych klas to Kondycja (Constitution) dla Wojownika oraz Siła Wolni (Willpower) dla Magów i Łotrzyków.

Powyższe porady nie są oczywiście zasadami, których musisz się trzymać. Są to raczej wskazówki, które mogą być pomocne dla ludzi z małym doświadczeniem w grach RPG.

Powered by WordPress | Download Free WordPress Themes