Metro Last Light Bronie

W Metro: Last Light do naszej dyspozycji jest naprawdę spory arsenał ciekawych i oryginalnych broni. W danym momencie nasza postać może posiadać 3 rodzaje broni palnej. Zaplanuj swój arsenał odpowiednio do swojego stylu walki. Dodatkowo bronie w Metro: Last Light możemy ulepszać poprzez montowanie w nich wielu różnych celowników, gadżetów i innych modyfikacji. Poniżej znajdziesz opisy broni dostępnych w Metro: Last Light, a także informacje o tym jakie modyfikacje można w nich zamontować.

Rewolwer – prosta i niezawodna broń tworzona w metrze. Dosyć silna jednak ma spory odrzut. Po zastosowaniu odpowiednich modyfikacji broń ta sprawdzi się na każdym dystansie. Ze względu na niską szybkostrzelność słabo sprawdza się w dynamicznej walce z kilkoma przeciwnikami. Magazynek mieści jedynie 6 pocisków, a ich przeładowanie zajmuje dosyć dużo czasu.

Dostępne modyfikacje: Celownik na podczerwień, Celownik 2x, Celownik kolimatorowy, Kolba+rączka, Tłumik, Rozszerzona lufa, Wskaźnik laserowy

Tankier – tworzony w metrze pistolet półautomatyczny do złudzenia przypominający niemiecki pistolet Mauser C96. Całkiem przyzwoita broń krótka z szerokim wachlarzem dostępnych modyfikacji.

Dostępne modyfikacje: Celownik na podczerwień, Celownik 2x, Celownik kolimatorowy, Kolba, Tłumik, Rozszerzona lufa, Wskaźnik laserowy

Aszot -prymitywny ale niezwykle silny pistolet. Dobry na krótkie dystanse. Magazynek mieści tylko jeden nabój ale za to dosyć szybko się go przeładowuje. Strzela nabojami do strzelby co zapewnia mu dużą siłę ognia.

Dostępne modyfikacje: Celownik na podczerwień, Celownik kolimatorowy, Tłumik do strzelby, Rozszerzona lufa, Kolba+rączka, Wskaźnik laserowy.

Aszot

Dublet – odpowiednik dwururki kaliber 12, ma możliwość strzału z obu luf na raz. Szczególnie dobrze sprawdza się przeciwko mutantów na krótkim dystansie.

Dostępne modyfikacje: Powiększona lufa, Cztery lufy, Tłumik do strzelby, Rozszerzona lufa, Wskaźnik laserowy, Ergonomiczna rączka, Kolba

Ubojnik – samopowtarzalna strzelba dobra na krótki i średni dystans. Magazynek mieści 5 nabojów jednak jego przeładowanie zajmuje dosyć dużo czasu. Możemy jednak strzelać po doładowaniu każdego naboju, nie musimy czekać aż magazynek będzie pełen. Czasem taka możliwość może uratować nam życie.

Dostępne modyfikacje: Celownik na podczerwień, Celownik kolimatorowy, Tłumik do strzelby, Rozszerzona lufa, Wskaźnik laserowy

Sajga – automatyczna strzelba kaliber 12 używana jeszcze przed zagładą. Najwyższej klasy broń do walki z mutantami na krótkim i średnim dystansie.

Dostępne modyfikacje: Celownik na podczerwień, Celownik kolimatorowy, Tłumik, Wskaźnik laserowy, Powiększony magazynek





Tichar – pneumatyczny samopał domowej roboty. Broń cicha i dosyć celna. Aby zachować maksymalną siłę ognia musimy dosyć często dopompowywać ręcznie zbiornik ze sprzężonym powietrzem. Im większe ciśnienie tym większa siła broni jednak także im większe ciśnienie tym szybsza jego utrata.

Dostępne modyfikacje: Celownik na podczerwień, Celownik 2x, Celownik kolimatorowy, Wskaźnik laserowy, Szczelny zawór

Helsing – bardziej zaawansowana broń pneumatyczna. Strzela metalowymi bełtami, które możemy zabierać z trupów czy wyciągać ze ścian, w które się wbiły. Broń świetnie sprawdza się przeciwko Demonom.

Dostępne modyfikacje: Celownik na podczerwień, Celownik 2x, Celownik kolimatorowy, Wskaźnik laserowy, Szczelny zawór

Sobaka – pistolet maszynowy tworzony w metrze. Szybkostrzelny i o stosunkowo dużej sile ognia jednak szybko się przegrzewa i zacina. Dobrze sprawdza się walce z ludzkimi celami na krótkim i średnim dystansie.

Dostępne modyfikacje: Celownik na podczerwień, Celownik 2x, Celownik kolimatorowy, Kolba, Tłumik, Wskaźnik laserowy

Sobaka

AKSU – skrócona wersja Kałasznikowa wyposażona w składaną kolbę. Duża szybkostrzelność jednak słaby zasięg i celność. Broń dostępna tylko w edycji limitowanej Metro: Last Light. Dobra na krótki i ewentualnie średni zasięg.

Dostępne modyfikacje: Celownik na podczerwień, Celownik 2x, Celownik kolimatorowy, Tłumik, Wskaźnik laserowy, Rozszerzony magazynek

Kałach – legenda Metra, klasyczny karabinek automatyczny, wyjątkowo niezawodny. Dzięki modyfikacjom może być namiastką karabinu snajperskiego lub bronią idealną na średni dystans.

Dostępne modyfikacje: Celownik kolimatorowy, Celownik na podczerwień, Celownik 2x, Tłumik, Wskaźnik laserowy, Rozszerzony magazynek

Kałach 2012 – nowoczesna i ulepszona wersja Kałasza używana przez armię na początku Trzeciej Wojny Światowej. W stosunku do podstawowej wersji zmniejszono odrzut, zwiększono celność i powiększono magazynek, który mieści teraz 40 pocisków.

Dostępne modyfikacje: Celownik na podczerwień, Celownik 2x, Celownik kolimatorowy, Tłumik, Wskaźnik laserowy

Kalash-2012

WSW – dosyć celny i silny karabin automatyczny. Niska prędkość wylotowa powoduje zmniejszony hałas przy wystrzale i szybszy spadek toru lotu pocisków.

Dostępne modyfikacje: Celownik na podczerwień, Celownik 2x, Celownik kolimatorowy, Tłumik, Wskaźnik laserowy

Zawór – karabin produkowany w metrze. Bardzo celna i silna broń idealna na dalekie dystanse. Przy użyciu modyfikacji można z niego stworzyć potężną broń snajperską.

Dostępne modyfikacje: Celownik na podczerwień, Celownik 4x, Celownik kolimatorowy, Odbłyśnik, Wskaźnik Laserowy, Powiększony magazynek

Prewdiew – najsilniejsza broń snajperska w całej grze. Zdolna przebić pancerz czołgu, z którym przyjdzie nam się zmierzyć na końcu. Dostęp do tej broni otrzymamy dopiero na końcu gry, właśnie przed walką z czołgiem.

Dostępne modyfikacje: Celownik x4, Odbłyśnik, Powiększony magazynek, Wskaźnik laserowy

Gatling – kolejna broń, która trafi w nasze ręce dopiero w ostatnim rozdziale gry. Jest to oczywiście potężny, szybkostrzelny karabin maszynowy.

Dostępne modyfikacje: brak

Granat ręczny – produkowane w metrze granaty domowej roboty. Kawał stalowej rury wypełniony materiałami wybuchowymi.

Granat zapalający – to po prostu butelka wypełniona benzyną. Po rzucie tworzy kulę ognia, która podpala pobliskich przeciwników. Stanowi także chwilowe źródło światła. Dobra broń do walki z grupami Radpająków.

Mina przeciwpiechotna – mina wybuchająca po pojawieniu się przed nią przeciwników. Niezbyt często znajdziemy dla niej zastosowanie w grze. Możesz próbować użyć jej przy walce z dużymi mutantami na powierzchni.

Powered by WordPress | Download Free WordPress Themes